Komputerowy Mistrz — zaproszenie

Zapraszamy wszystkie szkoły do udziału w konkursie KOMPUTEROWY MISTRZ. Może w tym roku szkolnym, to właśnie ty będziesz reprezentować swoją szkołę w rozgrywkach międzyszkolnych.

Najważniejsze informacje — skrót z regulaminu:

  1. Cele Konkursu:
    • ujawnianie i rozwijanie talentów informatycznych,
    • wspieranie rozwoju uczniów szczególnie uzdolnionych,
    • wyzwalanie twórczej postawy ucznia zdolnego,
    • wdrażanie uczniów do samokształcenia i przygotowanie ich do nauki w szkołach wyższego szczebla,
    • rozwój i kształtowanie myślenia komputacyjnego, algorytmicznego szkołach,
    • popularyzacja posługiwania się technologią informacyjną i komunikacyjną wśród uczniów.
  2. Przebieg Konkursu:
    • I etap — szkolny
      Sprawdza i rozwija umiejętność posługiwania się programem Paint.
    • II etap — szkolny
      Sprawdza i rozwija umiejętność posługiwania się programami MS Word, MS Excel, MS PowerPoint.
    • III etap — szkolny
      Sprawdza i rozwija umiejętność programowania w języku Logo w programie Logomocja Imagine.
    • IV etap — wojewódzki — półfinał konkursu
      Odbywa się w Szkolne Podstawowej nr 3. Do półfinałów kwalifikują się uczniowie, którzy zdobyli pierwsze i drugie miejsce w swoich macierzystych szkołach.
    • V etap — wojewódzki — finał
      Do finału kwalifikuje się dziesięciu uczniów z największą liczbą punktów uzyskanych w półfinale konkursu. Każdy uczestnik finału konkursu, otrzymuje tytuł finalisty. Uczniowie, którzy zdobyli pierwsze, drugie i trzecie miejsce na finale konkursu, otrzymują tytuł laureata.
  3. Harmonogram konkursu:
    • 03 marca — ostatni dzień zgłoszenia szkół do Konkursu,
    • 16 stycznia — przesłanie zadań, schematów oceniania oraz plików potrzebnych do rozwiązania zdań do wszystkich szkół zgłoszonych do Konkursu
    • luty/marzec — nauczyciele odpowiadający za przeprowadzenie konkursu w swoich szkołach przeprowadzają etap pierwszy Konkursu
    • marzec/kwiecień — nauczyciele odpowiadający za przeprowadzenie konkursu w swoich szkołach przeprowadzają etap drugi Konkursu
    • kwiecień/maj — nauczyciele odpowiadający za przeprowadzenie konkursu w swoich szkołach przeprowadzają etap trzeci Konkursu
    • 22 maja — organizator konkursu przeprowadza IV etap Konkursu
    • 29 maja — organizator konkursu ogłasza listę finalistów Konkursu
    • 05 czerwca — organizator przeprowadza V etap Konkursu
    • 05 czerwca — organizator ogłasza listę laureatów konkursu
  4. Zgłoszenie szkoły do konkursu:
    Udział w konkursie należy zgłosić do 03 marca 2017 r. i przesłać pocztą elektroniczną na adres justynabohusz@wp.pl następujących danych:
    • nazwa i adres szkoły, imię i nazwisko dyrektora szkoły
    • imię i nazwisko nauczyciela informatyki — organizatora etapów konkursu odbywających się w szkole
    • adres e–mail, na który zostaną wysłane załączniki potrzebne do przeprowadzenia trzech pierwszych etapów.
    Aktualna lista zapisanych szkół znajduje się tutaj.
Załączniki:
Regulamin, 2016/2017  
Przykładowe zadania, 2014/1015 — etap I          
Przykładowe zadania, 2014/1015 — etap II          
Przykładowe zadania, 2014/1015 — etap III          
Przykładowe zadania, 2014/1015 — etap IV          
Przykładowe zadania, 2014/1015 — etap V          

© 2015 Szkoła Podstawowa Nr 3 we Wrocławiu